Final de an, început de bugete pentru achizițiile software

Pentru a te putea bucura de un viitor confortabil și lipsit de stres, este nevoie să faci anumite investiții profitabile care îți pot genera surse suplimentare de venit şi de timp. Sfârşitul anului este momentul perfect pentru realizarea unor investiţii (pentru ca avem deja imaginea rezultatelor financiare ale anului în curs), dar şi pentru planificarea activitătăţii viitoare.

Când poate apărea nevoia de suplimentare masivă a bugetelor?

  1. Când creșterea cifrei de afaceri sau a numărului de angajați ai companiei este una exponențială, iar vechile soluții software existente nu mai corespund nevoilor organizaționale.

  2. În momentul extinderii companiei din punctul de vedere al punctelor de lucru, filialelor (extrem de important este de avut în vedere dacă este vorba despre o extindere la nivel internațional)

  3. Când suita de soluții software existentă nu mai răspunde cerințelor actuale și este nevoie de: noi integrări (software/hardware), extinderi de module

  4. Când modelul de business include o componentă nouă, digitală (exemplu: vânzarea online, prin aplicații mobile etc.)

  5. Când compania vizează dezvoltarea unei soluții custom (deși la o primă vedere, departamentul de achiziții poate lua în calcul costurile pentru o soluție deja existentă, dacă cerința finală nu se poate concretiza decât prin dezvoltarea personalizată, cu siguranță, se va vorbi despre noi costuri.

  6. Când compania vizează achiziționarea serviciilor complementare soluțiilor software (resurse umane interne/externalizate: suport, mentenanță, consultanță).

Extrem de importantă în aceste situații este alocarea unui buget de tranzit, care va asigura cel puțin menținerea indicatorilor companiei la același nivel (întrucât training-ul angajaților, noile implementări, perioada de testare sunt etape consumatoare de resurse financiare).

Planificarea şi gestionarea bugetului este necesară deoarece este esenţial să cheltuieşti inteligent, astfel încât să obţii profit. Şi nu uita să pui la socoteală şi timpul în planificarea bugetului, deoarece timpul costă bani, fie ca este vorba de timpul tău personal sau de timpul altor oameni pe care îi angajezi să lucreze pentru tine.

Înainte de a face orice achiziţie, acordă-ţi timp pentru a o analiza pe toate părţile, cu avantaje şi dezavantaje, pentru a planifica investiţia şi, dacă ai posibilitatea, pentru a o testa. De exemplu, dacă vrei sa cumperi unul din softurile nostre, profită de faptul că ai posibilitatea să îl testezi gratuit pentru o perioadă limitată.

Dacă plănuieşti să investeşti bani într-un soft profesional trebuie să ai în vedere anumite aspecte:cât eşti dispus să investeşti, în cât timp îţi amortizezi investiţia şi ce beneficii concrete îţi va aduce această investiţie.

Softurile nostre au preţuri care se pot amortiza din maxim 2 lucrări şi te vor va ajuta să realizezi mai multe lucrări de o calitate superioară într-un timp mai scurt, automatizând o mare parte din procese și reducând cu pană la 100% problemele legate de introducerea și prelucrarea datelor ce pot interveni prin folosirea mijloacelor convenționale.

Softurile noastre sunt compatibile cu normele legale în vigoare şi sunt updatate şi dezvoltate regulat pentru a răspunde necesităţilor tuturor persoanelor care activează în industria topografiei și a cadastrului prin realizarea rapidă a rapoartelor, a caroiajului rectangular și poligonal în câmpul planului topografic, cadastru sistematic, cadastru sporadic, produse grafice pentru topografie inginerească, precum și a modelelor digitale. Şi nu uita: investiţia în programele noastre nu reprezintă bani blocați, ci bani care muncesc pentru tine!

Publicat in data de 01 Dec 2019 | Distribuie articolul pe: