Achizitii SEAP - SICAP

Conform legislatiei in vigoare, orice autoritate contractanta care intentioneaza sa demareze o achizitie publica de bunuri sau servicii prin mijloace electronice, este obligata sa foloseasca platforma SEAP (SICAP e-licitatie). SEAP este o platforma electronica utilizata pentru aplicarea procedurilor de atribuire a licitatiilor si pentru realizarea achizitiilor directe de catre autoritatile contractante care asigură transparența şi monitorizarea procesului și procedurilor de achiziții publice. Site-ul oficial al Sistemului Electronic de Achizitii Publice SEAP este http://sicap-prod.e-licitatie.ro

Licitatiile Publice publicate pe SEAP sunt de mai multe tipuri:
Anunturi de intentie, Anunturi de participare, Anunturi de atribuire, Concursuri de solutii, Concesionari, Cereri de oferta, Cumparari directe, Licitatii electronice, Proceduri offline.

In functie de tipul licitatiei, pasii care trebuie urmati pentru a participa pot să difere.
Licitațiile se pot desfasura doar dacă acestea sunt publicate de Autoritatile Contractante, iar apoi se depune cel puțin o oferta.


Fiecare produs comercializat de societatea noastra - Topocom SRL - este disponibil si pentru achizitie publica pe platforma SEAP:
Aplicatia Topograph7.0
Aplicatia Topograph7.1
Aplicatia CadGen2.0
BricsCAD V19 Pro
Pachet software compus din BricsCAD si Topograph7.0
Pachet software compus din BricsCAD si Topograph7.1
Pachet software compus din BricsCAD si CadGen2.0

Pentru a demara procesul de achizitie, va rugam sa urmati urmatorii pasi:
Plasati o comandă pe site-ul nostru, iar la Comentarii precizati ce produse doriti, in ce cantitate si faptul ca doriti achizitia prin platforma SEAP. Acest pas este necesar pentru a va rezerva produsele dorite. Pentru mai multe informații despre cum se plasează o comanda, va invitam sa vizitați site-ul nostru: www.topo.com.ro – sectiunea Comanda.

Dupa primirea comenzii pe site, va vom contacta telefonic pentru confirmarea comenzii.

Dupa verificarea si confirmarea telefonica a comenzii, veti putea initia procedura de achizitie publică electronica pe SEAP.

Dupa initierea achizitiei si acceptarea acesteia, va vom emite o factura proforma; produsele comandate si factura fiscala vor fi livrate la adresa specificata in comanda după achitarea facturii proforme.